Авторът Кристиан Волмар е написал статия в "Гардиън", в която критикува решението на Риши Сунак да преразгледа кварталите с ниско ниво на движение (LTN) в Англия.

Волмар казва: "Нека бъдем ясни. В LTNs има много малко кръв, която може да се използва. Това е нишов проблем, засягащ много малък процент от населението, от което само малка част са против."

Той продължава: "Това, че Риши Сунак се е впуснал в битката за "войната срещу автомобилистите", е показателно за неговото отчаяние. Разбира се, няма война срещу шофьорите.

Това е измислица на Daily Mail и други десни вестници, които се обявяват срещу всяко ограничаване на свободата на шофьорите да действат точно както желаят."

Лидерът на опозицията Киър Стармър "трябва да седи със скръстени ръце и да гледа как министър-председателят се впуска във война, която не може да спечели", казва Волмар.

На друго място сътрудникът на редакцията на в. "Индипендънт" Шон О'Грейди пише коментар за това "как мотористите станаха новият фронт в културните войни на Сунак". А колумнистката на "Дейли телеграф" Сюзън Мур пише: "При цялото това дуднене и пуфтене Улес не засяга толкова много хора.

Повече от 95% от автомобилите спазват правилата и не трябва да плащат, а процентът на спазващите правилата е доста над 90%".

В друг коментар от Обединеното кралство бившият канцлер от Консервативната партия Филип Хамънд е написал статия във вестник Times под заглавие "Политиците трябва да обяснят за пълните разходи за нулево нетно потребление".

Той казва: "Истината е, че огромните инвестиции, необходими за декарбонизацията на икономиката, независимо дали са направени от публичния или частния капитал, трябва да дойдат отнякъде: един паунд, похарчен за декарбонизация, не може да бъде похарчен за нещо друго."

[Официалните съветници на правителството - Комитетът по изменение на климата - изчислиха, че постигането на нулева нетна стойност ще изисква инвестиции в размер на 1,4 трлн. лири, като тази сума ще бъде значително компенсирана от икономии - главно от намаления внос на изкопаеми горива - в размер на 1,1 трлн. лири.

Това е преди да се вземат предвид избегнатите въздействия върху климата и други ползи, като например по-чист въздух.