Мистър Бийн: "меденият ни месец с електрическите автомобили свършва"

По-рано британския комедиен актьор Роуън Аткинсън публикува материал в "Гардиън", в която той твърди, че се чувства измамен

Обратно в новината

Коментари - Мистър Бийн: "меденият ни месец с електрическите автомобили свършва" | Времето.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много медени месеци авършват, не само за електрическите автомобили.

връзка към статията на Аткинсън ще дадете ли?

Голям майтап! Едни подчинени на пропагандната машина печалбари твърдят, че Роуан Аткинсън е бил подведен от едни независими специалисти и трябва да вярва само на техните специалисти, защото те така казват!

Най-екологично е на кон.

Хиляди експерти в продължение на 20 години ни хвалиха дизела и го изкарваха супер екологичен с всичките му супер дупер катализатори. Вярно че ние усещахме смрадта , но те ни убеждаваха че от ауспусите излиза дъх на теменужки. Та и сега така.

Този туитвал, онзи писал писмо, Атинсън разочарован... Къде е науката тук? Къде са безспорните данни? Да не би да обсъждате хранителните навици на древните инки, та си позволявате такова словоблудство?

Целта е от ауспуха да не излиза въглероден диоксид. Той не мирище и не го хваща катализатора.

В заключение - някои медии определиха Аткинсън като бот на Путин! Яко, а! Ако си против Сунак, си путинист; ако си против Байдън, си путинист; ако си против литиевите мини в Перу и кобалтовите в Конго, си путинист; ако си против Макрон, си путинист; ако си против простокиро, си путинист. Оруел, Мариновски и Адамс са абсолютни пророци, а не фантасти.

Слава на Русия и комунизма

...със заглавие "Guardian has 'Mr Bean moment' with Atkinson electric vehicle article" - Колко процента от населението в България, страна с официален език български, могат да разберат това?

DPF е филтър който хваща саждите на дизела вредни за дробовете; катализатора с добавка на карбамид (АдБлу) премахва опасния Nox, азотен окис, също вреден за дробовете, но СО2 си е там, той е парников газ, вреден за планетата. Обяснявам какво остава длед дизела, а и всякаво въглеродно гориво, от газ през бензин до въглища. Иначе дизела все още е незаобиколим фактор и скоро няма да го сменявам за електрична бпоне още 5 години

Всъщност, кое е написаното от Аткинсън, което тия мъдреци оспорват? Елктромобила въврви с ток. Свързаните с него въглеродни емисии силно зависят от това как произвеждаш този ток, с който зареждаш електромобила. Със сигурност има положение, при което този електромобил ще замърява с въглеродни емисии получавани от начина на произвеждане на тока с който се зарежда + емисиите за добив на литии и редкоземни елементи + производствените мощности за направа на батерии, и те ще са по-големи от тези на автомобила с ДВГ. Строежа пък на производствени мощности за добив на редкоземни и производство на батерии пък също включва въглеродни емисии , както въглеродни емисии има и в строежа на ВЕИ, които произвеждат "чиста" енергия за производството на..... И така, до въглеродните емисии за теслата и чука на строителния работник който строи тези мощности. Т.е. разглеждането на въглеродните емисии на електромобила не може да става изолирано от всичко това по-горе, описано съвсем накратко от мен.

Напълно съм съгласен. Само в допълнение, кафяво-зелените еко активисти нямат проблем в кобалтовите мини в Конго да работят деца за 1 (едно) евро на ден. Гиди гнусни лицемери. А колкото до това колко са екологични електричките, много сериозно изследване доказа, че за добиването на материалите за батериите и последващото им производсво, замърсяването е равностойно на ползването в продължение на 12 години на автомобил с конвеционален двигател. А батериите на електричките издържат между 8 и 10 години. След това най-малкото трябва замяна на клетки, ако не е на цялата батерия. Освен това никой не смята замърсяването причинено от производството на ток за зареждането им от въглищни централи, които произвеждат близо 30 % от електроенергията в световен мащаб.

Функционално неграмотните (тези, които не умеят да ползват или английски или поне онлайн преводач) имат една възможност да се ограмотят.

Абсолютно не разбрахме, какво е написал и казал Аткинсън /всъщност цяла седмица са ни спетили това/, но за сметка на това разбрахме какво са казли всички, които подкрепят пропагандата за екологичността на електроавтомобилите. :-) Най-яко е, че в тази статия пише, че Аткинсън бил "подведен" от редица учени и специалисти, които бил цитирал. хахаха Значи, не специалистите са прави, а журналистите от Вашингтон Пост. Типична статия, което цели да намали демидж ефекта от събитие, което не се харесва на пропагандаторите. Вчера имаше въпрос, относно това защо хората не вярват на медиите. Е ето го отговорът черно на бяло! Това е драма за журналистиката и трумф на долнопробната пропаганда!

Москвич 408 ( осмак) е еко алтернативата. Проверен и доказал се.

Слава кокаине

Точно тука си в голяма грешка, домашните преживни животни са много сериозен източник на въглеродни емисии. И за разлика от автомобила, който замърсява, само когато е в движение, конят диша, яде и сере всеки ден - при него замърсяването е перманентно.

Тази статия е толко зле написана...

Къде е изследването, което доказа че един бензинов автомобил стога въглерогния отпечатък на електрически такъв , чак на 12-13 -тата година от употребата си. Електрическите автомобили могат да бъдат направени с плъгандплей батерии, както някои китайски марки. Така се сменя само батерията, а не целият автомобил. Ще узреем и за това скоро.

Джендърите сами си се оплитат в пропагандата им

И всеки от нас диша и сере всеки ден. Ти какво точно намекваш?

Ти се бъзикаш с лозунгите. А от мен - ,,Слава на Баба Яга"

Че нали точно за батерията говорим. Тя е най-замърсяващата част от един такъв автомобил. Много енергоемка и ресурсо-емка, много скъпа, най-кратък жизнен цикъл, нерециклируема и без яснота какво се случва със старата като я смениш.

Слез на земята! "Функционално неграмотен" означава, че не може да възприема/обработва информация предложена му на майчин език, камо ли на латински английски, мандарин, хинди и т.н.!

Написа за СО не за СО2. Първото е опасно второто го бухат на всякъде.

100% си прав но.....опитай да намерш някъде иформация за енергиината себестойност на един соларен панел? Или въглероден отпечатък? Няма. А 80% от тях се правят в Китай.

ти малоумен ли си?? Сигурен ли си че СО2 е парников газ?? Искаш ли да ти кажа една мааалка тайна, която си пропуснал ако си ходил на основно училище?? Ако няма СО2 животът на земята умира. Колкото повече СО2 има толкова повече растения и повече кислород - нещо повече, ще има повече храна.. чети за кръговрата на СО2 учи се в 4 клас има го и в детските енциклопедии... Парников газ а?? А случайно този парников газ как се е генерирал по врмето на римската империя, когато температурите са били по-високи от сегашните??? И още дали случайно знаеш, че увеличението на СО2 идва след увеличение на температурата??? Т.е. кое е причината и кое е следствието?? ЗАЩО СИ ТОЛКОВА ТЪП????

Вие малоумни ли сте?? Сигурни ли сте че СО2 е парников газ?? Ще ви издам една мааалка тайна, която сте пропуснал ако сте ходил на основно училище?? Ако няма СО2 животът на земята умира. Колкото повече СО2 има толкова повече растения и повече кислород - нещо повече, ще има повече храна.. четете за кръговрата на СО2 учи се в 4 клас има го и в детските енциклопедии... Парников газ а?? А случайно този парников газ как се е генерирал по времето на римската империя, когато температурите са били по-високи от сегашните??? От колите по онова време и пърдящите крави ли? И още дали случайно знаете, че увеличението на СО2 идва след увеличение на температурата??? Т.е. кое е причината и кое е следствието??

Всъщност ти е написал истината и нищо не намеква - показва ти тенденцията. Днес са кравите и конете а утре .......!

пак ли късопишковци бе.....

рециклира се е говори глупости

остави другите да се возат на гадните електромобили

Информацията е поднесена в стил: „ТОЗИ Е ЛОШ, ЗАЩОТО Е ЛОШ!“ Защо е така? Господа опитайте да сте поне малко безпристрастни/независими! Пояснявам: Истинският журналист трябва да бъде безпристрастен, т.е. да предоставя пълна, точна и политически или конюнктурно неоцветена информация, за да има шанс да заслужи доверието на читателя! В един спор трябва да излага позициите и на двете страни и ДА ПРЕДОСТАВИ НА ЧИТАТЕЛЯ ПРАВОТО ДА ПРЕЦЕНИ, кой е прав, кой крив! ПРАВЕТЕ ГО БЕЗ НАПОМНЯНЕ – не е наказуемо, (все още) Не знам дали сте наясно с IQ-то (178!!!). на Роуън Аткинсън (Мистър Бийн) и дали толкова лесно би бил подведен!!! За сведение: Бил Гейтс – 160, Бил Клинтън – 137., на НС – 130 (усреднен)

100+,но това никой никога нямя да го обяви официално.

мисля, че Росинант се шегуваше

Грешката е, че класифицираш коня като преживно животно

Да производството на батерии е по замърсяващо от добива и преработката на нефт доказан факт , Подобно на всички алкални метали, литият е силно реактивоспособен и затова се съхранява под петрол] Литият е запалим и потенциално експлозивен, когато е изложен на въздух и особено на вода, макар и в по-малка степен от другите алкални метали

Не виждам какво обшо има IQ na AТКИНСЪН С проблема . Въпреки високия му коефициент, няма да идете да се ОПЕРИРАТЕ ПРИ НЕГО,. Но приемате какво е казал за колите на базата на IQ---( не че няма право)

Човеко е математик когато не се прави на палячо и от преди да започне. Тук не става въпрос за операции и за сметки. Та сигурно си е направил сметката. както се знае е и богат, та явно не са му проблем парите! Явно има нещо друго....

Имах предвид по-горе че не става въпрос за операции А ЗА сметки!

На вас джендърите все не ви стига.

След няколко години осезаемо ще се усети вредата от ел. играчки. Не защото те не са лоши, а защото суровините за тях ще станат толкова скъпи (поради ограниченото им количество), че ще се водят войни за тях, както в миналото за солта. Солта е била по-ценна от златото в едни стари векове. Водородните двигатели все още крият множество опасности....

Като не виждаш общото, ами понапъни се малко (открехни поне едното око) Персонално за теб – жокер: IQ-то е своего рода измерител на способността на индивида да ОБРАБОТВА дадена информация, грубо казано. По подробно - попрочети малко по темата – не е вредно за здравето!

Не сме дорасли за тези машинки. Има две условия, които НЕ СА изпълнени - първо - надежден, лек и и плътен източник на енергия. Ами нямаме го - електрокара си е ... електрокар! Два тона не му мърдат, освен ако не е някоя сапунерка като Рено Zoe, например. Второ - процентът на електрокарчета е все още нисък. Чакайте да стане х10, тогава ще говорим за енергиен глад. Вече в Германия зареждат за 1 евро кв/ч със суперчарджърите. Трето - суровини. Като прекопаем Африка и Чили после какво? Да, за електрически свят сме постогнали много, но не сме дорасли. Това е все едно да строиш къща, като знаеш, че цимента няма да ти стигне, и се надяваш да дойде някаква друга технология междувременно. Отделно са адски скъпи машинките! И по-евтини няма да станат, просто законите на икономиката са неумолими - кобалт, литий ... расте ли търсенето, расте и цената! Освен ако не влезем в комунистическа глобална икономика, ама тогава си е 'ало мамата! Немците вече го правят! Народа плаща 30+ цента за ток, а индустрията 6 цента, иначе няма да е рентабилна! Та - докато не намерим по-подходящ начин за консервиране на енергията, тия играчки няма как да се наложат, освен с изкривяване на пазара тип комунизъм!

Мистър Бийн е пич, реалист човек.

Човекът е завършил електроинженерство, ако някой не знае.