САЩ: Джей Ди Ванс е "фен" на петрола и се съмнява в причиненото от човека изменение на климата
Американските медии отбелязват и горещата вълна там, която е успоредна и на нашата, на Балканите и Източна Европа
Обратно в новинатаКоментари - САЩ: Джей Ди Ванс е "фен" на петрола и се съмнява в причиненото от човека изменение на климата | Времето.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
аз съм робот (нерегистриран)
Да му мисли Мъск, ще изсипе 300-400 милиона за републиканците и те ще му фалират Тесла. Интересно ми е, какво ли са се разбрали, 100% ще го компенсират някак!
вече са (нерегистриран)
комерсализация на космическата индустря, сега човекът си плаща и всичко точно, и едните и другите печелят
дърт тъп и грозен гад (нерегистриран)
Това е нашият човек! Напълно споделям мнението му!
Владо (нерегистриран)
Е то реално няма нито едно доказателсво, че човека е виновен. Да, има климатични промени, това е факт. Да, те съвпздат с началото на индустриалната революция. Ама никой не задава въпроса - как след като през последноте години ВСЕ ПАК се вземат мерки да се намалят вредните емисии, проблемите се задълбочават. Зашо поне не са се спрели промените на нивото отпреди 1-2 години, а става все по-лошо всяка година, а уж правим опити да спрем вредните въздействия. И остава логичното - че просто случайно нашата индустриална революция е съвпаднала с естествените изменения на климата.
ми (нерегистриран)
Явно е разумен човек. Между другото, съгласно прогнозите от преди 20г, океаните вече трябваше да се вдигнат с метър-два и да залеят всичко. Но такова нещо не се забелязва.
командо (нерегистриран)
"В резултат на тези горещини в страната бяха измерени много високи температури: "В понеделник следобед в Тулса, Оклахома, се очакват 102 (39), а във вторник в Ню Йорк - 97 (36)" В средата на юли.......ужас!!
Гост (нерегистриран)
Всъщност, Тесла вече няма нужда от данъчни облекчения за закупуване на електромобили, защото в момента цените им са дори по-ниски от идентични с двигатели с вътрешно горене. Модел 3 започва от около 35.000 долара, като в момента на щатския пазар няма по-добра оферта за седан с подобни качества и екстри. При Модел У е същата история. Тесла има около 15% положителен марджин на всеки продаден автомобил и в момента даже има интерес да бъдат премахнати стимулите, защото останалите производители не успяват да продават електрически автомобили с печалба, а са на загуба от това. Дженерал Мотърс, Форд, Стелантис и новаците от Ривиан ще глътнат вода от проектите си за електрически автомобили, ако на власт дойде Тръмп. Тесла ще спечели, защото ще бъде ударена конкуренцията им. Да не говорим, че до година-две основния бизнес на Тесла се очертава да бъде енергетиката, а не автомобилите предвид ръста, който отчита. Мъск със сигурност си е направил сметката, а още повече, че кандидатурата на Ванс за вицепрезидент е пробутана от милиардерите Питър Тийл и Дейвид Сакс, които са стари другари на Мъск от времето на Пейпал. Вторият даже му е един от най-близките приятели, освен, че е южноафриканец като него.
аз съм робот (нерегистриран)
Дори към ден днешен субсидията е 7500 долара на парче, а спекулацията е, че маржините са около 3100 долара на автомобил! Какви уникални гениализми си писал човече, нямали нужда от субсидия?
Pavel (нерегистриран)
И също мисли, че земята е плоска, нали?
A12 (нерегистриран)
100+
командо (нерегистриран)
Аз работя вършу нова теория.......плоско слънце :)
A12 (нерегистриран)
Гласове от Народа: И аз ! ! ! И аз ! ! ! И аз ! ! !
A12 (нерегистриран)
"Затоплянето" се управлява чрез ХААРП и сателитите... А,умно-красивите да вярват в каквото си искат...
до аз съм робот (нерегистриран)
Субсидии няма, има данъчни облекчения, което не е едно и също. Премахването им ще важи за всички, но само Тесла е на печалба от производство на електромобили, а останалите са на загуба. Кой ще спечели според теб? Тесла или останалите? По отношение на маржа на автомобил спекулации няма - Тесла е публична компания и на всяко тримесечие публикува финансовите си резултати, така, че е съвсем ясно колко печели на продадена кола. Аз им чета финансовите отчети, защото имам акции, но съм уверен, че ти не го правиш. На 23 юли ще бъде публикуван отчета им за второто тримесечие, можеш да го прочетеш, ако проявяваш интерес. И следващия път, когато решиш да коментираш, поне бъди подготвен по темата
мда (нерегистриран)
абе стига с тази плоска земя, Вземете прочетете защо има разговор по темата, че е плоска. И не, не е защото обсъждащите го, са тъпоумни!
Какво да кажа (нерегистриран)
един разумен човек сред стадото малоумници с политическа власт. Със сигурност Ванс има някаква сериозна основа в точните/природните науки.
A12 (нерегистриран)
Съпротивителните сили на така наречения колетивен Запад, който осъзнава, че не може да се изправи през идващата от Азия икономическа сила, накара мислителите да сътворят идеологията за третия пол, свръхлиберализма и екологичните движения, които се превърнаха в нищо повече от едни бенефициенти на милиарди. Противопоставянето на тази идеологическа основа породи и създаде среда на враждебност, отчуждаване и откровена омраза между крайните западни и източни тетирории на Европа. Изтокът, който е естествен мост между Запада и Далечния Изток, не е така враждебен и краен в оценките си спрямо Азия поради една основна причина - осъзнава, че това предмостие, което представлява е по-скоро възможност, а не недостатък. Западът от своя страна осъзнава, че е забит в края на континента и няма да има ресурсите, възможностите и потенциала да реализира досегашната си политика на доминация. Центърът се пренесе от западното в източното полукълбо.
A12 (нерегистриран)
Кой е той, този сегашен сенатор, неочаквано обикнал Тръмп, който, ако спечели, може да стане вицепрезидент на САЩ? Джеймс Дейвид (ДЖ.Д.) Ванс е роден през 1984 г. в Мидълтаун, Охайо. Майка му страдаше от наркомания, а баба му отгледа момчето. По-късно той посвещава книгата „Хилбили Елегия” (Хилбили е жаргонна дума в САЩ, нещо като „селяндурщина”), превърнала се в бестселър в САЩ, на едно трудно детство, прекарано в бедност и лишения. След като завършва гимназия, Ванс се присъединява към морската пехота по време на войната в Ирак. Но той не тичаше с автомат, а се занимаваше с връзки с обществеността в корпуса. Завършва Държавния университет в Охайо през 2009 г., където учи политически науки и философия, а след това завършва юридическия факултет на Йейл. Работи като адвокат в адвокатска кантора, след което продължава кариерата си в Силиконовата долина. През 2017 г. става партньор със съоснователя на АОЛ Стив Кейс в компанията за рисков капитал Револутион ЛЛС , оперираща в регионите на така наречения „Ръст Белт" /“Ръждивия пояс“/ с цел тяхното икономическо възстановяване.
A12 (нерегистриран)
През ноември 2022 г. Ванс стана сенатор и се очерта като остър критик на политиката на администрацията на Байдън спрямо Украйна. Така през декември 2023 г., в навечерието на посещението на Владимир Зеленски в Съединените щати, Ванс каза по СНН : „Има хранителна криза, която се влошава поради продължаващата война в Източна Европа. Възникна енергийна криза, която заплашва да помете много съюзнически правителства в Западна Европа. Това, което е в най-добрия интерес на Америка, е да приеме, че Украйна ще отстъпи част от територията си на руснаците и че трябва да прекратим тази война. Когато си помисля за огромната човешка трагедия тук, стотици хиляди източноевропейци, невинни, загинаха в този конфликт. В наш и в техен интерес е да спрем загубата на живот...
A12 (нерегистриран)
Недъгавите копелета на Сорос ще ги тричаме скоро... !
rabbit (нерегистриран)
Чудесна новина. Дано и европейските олигофрени се осъзнаят!
Психолог (нерегистриран)
Представете си го без брада ....... чист путьО. Не напразно е полезен руски идиот. тръмпи го е избрал нарочно, когато се издъни той да отнесе шамарите. С ппости думи плужек.
НАЙ
Задава се промяна на времето: дъжд, сняг и по-ниски температури
Цяла Куба остана без ток заради мощния ураган "Рафаел" (снимки/видео)
Пътна обстановка
Цяла Куба остана без ток заради мощния ураган "Рафаел" (снимки/видео)
Задава се промяна на времето: дъжд, сняг и по-ниски температури