Шефът на Сауди Арамко: "Така нареченият зелен преход е грешка и провал"
В реалния свят настоящата стратегия за преход очевидно се проваляла на повечето фронтове, според Амин Насър
Обратно в новинатаКоментари - Шефът на Сауди Арамко: "Така нареченият зелен преход е грешка и провал" | Времето.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Размишлизми (нерегистриран)
За да се произведе един електрически автомобил с изхвърлят много повече вредни емисии, отколкото за един с ДВГ. Но това не е най-страшното. За да се зареди един електрически автомобил е необходима пикова мощност на най- неподходящи за това места, която трябва да е налична непрекъснато. Освен това, за да се произведе тази пикова мощност от ТЕЦ-овете се изхвърлят много повече вредни емисии отколкото преди Зелената сделка. Като казвам "много повече" сега имам предвид 2/два/ пъти повече. А сме само в началото. Да посочим България с пръст (няма да казвам с кой пръст) От два милиона и двеста хиляди ДВГ, електричките не надхвърлят петдесет хиляди. Тоест дялът на електричките е 44 пъти по-малък от тези на ДВГ. А вече произвеждаме два пъти повече вредни емисии. Някой може ли да умножава и ако да, този някой не е ли ужасен от перспективите на Зелената сделка. Да не говорим, че и още 5/пет/ АЕЦ-а да построим, пак няма да можем да изхраним тези 2 200 000 електрички, които ще заменят ДВГ-тата. А само те ли са, ами камионите и автобусите? Аз също бях лют привърженик на електрическите автомобили. Но като направих една рекапитулация и кротнах. Към арабинът, главен герой в тази статия, имам само един упрек - НЕ КАЗВА ИСТИНАТА. Не казва, че Зелената сделка ще ни вкара в такава пропаст от която да няма измъкване.
З С (нерегистриран)
Какво друго да каже след като корпорацията, която представлява съществува заради петрола и природния газ.
коко (нерегистриран)
От десетилетие твърдя че зеленият преход е най-голямата Евроидиотщина сътворена от ограничени и некомпетентни фантазиращи чиновници.
НАЙ
Пътна обстановка