Коментари - Спряха влаковете по линията София-Карлово заради деформирани от жегата релси | Времето.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дам, 2011 г. подмениха релсовия път в този участък, 2.2 км и има няма 11-12 години и чао. :)

Не е жегата виновна, релсите са много стари и неподдържани

Защо в другите държави е комфортно и удобно да се пътува к влак, а тука...е ужас. Онзи ден видях началн гара на Владая сток! Изпълнява си дадълженията-гарата пдредена; НО униформата му, толкова стара.....КОЛКО ЖАЛКО!

Интереси!!!!Траверсите се замонолитват,Релсите се привързват към траверсите със скоби с болтове връзки.Кой,кога и как извършва контрола!?!?

Не ви ли е срам? Жегата била виновна? Че спирайте всички влакове лятото тогава, за да нямате проблеми. Все някой друг му е виновен на Ганьо. Манталитет!

Церберът не е от Дантевия "Ад" бе, многознайковци. От гръцката митология е - пази входа на царството на Хадес. Данте само го използва в неговия "Ад".

Шшшш, тихо, тихо, ще вземат да прочетат някоя книга повече и да им станат 3 - не ги окуражавай, нека си стоят неграмотни и невежи....

Да затваряме държавата, че е жега по целия терен.

То в Персийския залив затъй няма влакове

Претоварените тирове ще спират ли или после пак ще ремонтират вълните по асфалта с години за сметка на бюджета?!

На извън Топ 10 им отделяте статии, а на най-интересният мач, финалът на Уимбълдън - нито ред?!?!?!

"Феновете на тениса получиха това, което искат. Световният номер 1 Карлос Алкарас ще се изправи срещу Новак Джокович на финала на турнира от "Големия Шлем" - Уимбълдън, днес (16 юли). Това ще бъде първата им среща след полуфинала на Ролан Гарос по-рано през годината. Двубоят на Централния корт в Лондон е с начален час 16:00 (българско часово време), разбира се, Вие ще имате възможността да проследите финала на Уимбълдън Карлос Алкарас - Новак Джокович НА ЖИВО със SPORTLIVE.BG! " живи и здрави

"БОЛГАР, БОЛГАР" ... ПОЧЕСА БАЙ БОЙЬО РАПОНА КОСМАТИТЕ СИ ГЪРДИ ... НА ЗАСЕДАНИЕТО НА ВЪНШНАТА КОМИСИЯ

Бляд, бляд, измънка крепостника, гледайки, как отвежда децата му в мината.

явно някога лично бай Тошо е правил сянка, те не се деформираха линиите! Тъпанари!

25 метрови жп стоманени релси (метър линеен тежи 49 кг), високи 16 см, с основа 12 см - почти невъзможно е сянката на жив човек да е в роля на щит срещу летните слънчеви горещи лъчи - затова биват предпазно механично [с ползване на сгъстен въздух идващ от компресорът на жп служебен двуосен влекач] варосани чрез дюзи {по бройка дюза за всяка от 2-те вертикални високи релсови жп страни} на цистерна качена върху ремарке теглено от собствен държавен жп влекач като част от инвентар поддръжка на нечастна жп л-я, но ако и това не помогне [релсова жп темп-ра лятос е с поне 20 целзиеви градуса по-гореща от температурата на околния атмосферен въздух] - писмена служебна заповед бива връчвана на машинистите на всички моторни жп (не)частни превозни средства - от жп килом-р еди кой си до жп километър еди кой превозното (не)държавно жп средство да се движи примерно най-много с 60 километра в час, живи и здрави

Тази седмица идва топлинната вълна "Харон".

минимум 160 км./ч.

И как го откриха ?! Браво! Добре че не е "постфактум" ... Но чия е "заслугата" за деформирането ? На проектанта ли, на строителя ли ?! Кой не дооцени слънцето ?

Най-много зимата да трака повече.

От пластмаса ли са ??

Не ве, джилязу са, ама адска жега чуек, 36 градуса...

Най-ниско качественото? Возил съм се в Сахара на влак при близо 50С жега - релсите не мръднаха. Мароко има първата в Африка виско скоростна ЖП линия , минава директно през пустинията - до сега не са спирали влакове поради "жега". Да не го ворим за персийския залив където претрола прекарват на влакове.

и освен туй са на държавна хранилка нечастните български жепейци - и да стане гаф някъде по жп мрежа - шъ дирят я саботьори-провокатори, я кофти търкалящо се по релсити джилязу, ама карай ,,пуф-паф (не)пълен мина с нек'ви у час километри скорост + без ич да падне долу = добре е демек дереджето засега" , живи + здрави